پایان نامه نگاشت شبکه تداعیهای برند نزد مصرفکنندگان با بهره گرفتن از نقشه مفهومی برند (BCM)
در این پژوهش هدف اصلی نگاشت (ترسیم) شبکه تداعیهای برند ایرانسل و همراه اول با بهره گرفتن از روش BCM میباشد. روش نقشه مفهومی برند شامل سه گام زیر است:
۱.استخراج: در این گام با پرسیدن سوالی باز از پاسخ دهندگان خواسته میشود آنچه با شنیدن نام تجاری شرکت در ذهن آنها شکل میگیرد را بیان کنند. این تداعیهای ذهنی در مرحله بعد مورد استفاده قرار میگیرد.
۲.ترسیم نقشه: در این مرحله پاسخ دهندگان میبایست با بهره گرفتن از تداعیهای به دست آمده از مرحله قبل و اتصال آنها به یکدیگر و به برندی که در وسط صفحهی پیش رویشان قرار دارد، نقشه ای را تنظیم کنند.
۳.اجماع: با توجه به نقشههای به دست آمده در مرحله قبل، فرآیندی ۵ مرحله ای برای اجماع نقشههای پاسخ دهندگان و رسیدن به نقشه مفهومی برند انجام میشود.
۱-۱۶- نتیجه گیری
هدف از بیان مطالب در این فصل آشنایی با مسئله تحقیق، اهداف تعیین شده برای پژوهش حاضر، روش تحقیق و بیان کلیتی از فرآیندهای به کار گرفته شده در آن است. با درنظر گرفتن این فصل به عنوان مقدمه ای جامع برای مطالب فصل بعد، به بررسی پیشینه موضوع تحقیق میپردازیم.
تعداد صفحه :۱۸۲
قیمت :۳۷۵۰۰ تومان
سایت های دیگر :
سایت مرجع دانلود پایان نامه - تحقیق - پروژه |
دانلود پایان نامه ها-:-همه گرایش ها |
پایان نامه های ارشد |
- ۹۹/۰۲/۱۷